Ben je benieuwd hoe wij omgaan met een klacht?
Bij Meester Nutrition staan we voor een optimale klanttevredenheid en als je onverhoopt niet tevreden bent of tegen een probleem aanloopt, willen we dat graag voor je oplossen. Het is eenvoudig: bel ons en vertel ons je ervaring. Samen zoeken we naar een passende oplossing die aan jouw verwachtingen voldoet. Als je de voorkeur geeft aan mailen, geen probleem! Stuur je klacht naar klantenservice@meesternutrition.nl en we pakken het binnen 2 werkdagen op, vaak zelfs dezelfde werkdag nog.
Mochten we er onverhoopt niet samen uitkomen, dan bieden we de mogelijkheid om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur, via deze link: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 hebben consumenten in de EU ook de mogelijkheid om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Je vindt dit platform op http://ec.europa.eu/odr. Als jouw klacht nog niet elders in behandeling is, ben je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. We waarderen je feedback en zetten ons in voor een bevredigende oplossing.